Мій сайт

Головна » 2019 » Февраль » 9 » Limba & Literatura ucraineana_Carantina_2019_I
19:53
Limba & Literatura ucraineana_Carantina_2019_I
7 клас
Завдання з української мови


Тема
1. Культура мовлення. Правильне використання дієприслівників у побудові речень. Завдання Опрацювати параграф 35, с.112.
Виконати тестові завдання за посиланням
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3263

2. Дієприслівники недоконаного й доконаного виду, їх творення. Завдання Вивчити правила параграф 33, с.108 – 109, виконати вправу 235.
3. Розбір дієприслівника як особливої форми дієслова. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієприслівник». Завдання Вивчити схему розбору с.112, виконати вправу 242.
Виконати тестові завдання с.114 – 116.

7 клас
Завдання з української літератури


Тема
1. Богдан Лепкий. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)». Збереження загальнолюдських цінностей – необхідна умова життя в суспільстві. На с. 197 із рубрики «Домашнє завдання» виконати завдання № 1, 2.
2. Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. «Дощ полив…». Прочитати і законспектувати біографію Ліни Костенко (с. 198).
Виразно читати поезію «Дощ полив…» (с. 198). Дати письмову відповідь на питання № 4, 5 на с. 200.
3. «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в «Кольорових мишах». Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни. Виразно читати поезію «Кольорові миші» (с. 199 – 200). Дати письмову відповідь на питання № 11, 12 на с. 201.
Вивчити папам’ять один вірш (на вибір) зі с. 198 – 204.

10 клас
Завдання з української мови



1. Словники як відображення історії і культури українського народу. Загальні відомості про словники. Основні типи словників, особливості їхньої побудови. Вивчити правила параграфа 47, с.120, вправа 322 та 333.
2. Енциклопедичні, лінгвістичні (одномовні, двомовні, перекладні) словники. Відмінність словникових статей у різних словниках. Повторити вивчене із теми «Фразеологія. Лексикографія». Виконати тестові завдання за посиланням https://onlinetestpad.com/ua/test/87452-gotuemosya-do-zno-frazeolog%D1%96ya-10-11-klasi

3. З історії лексикографії. Словник Лаврентія Зизанія (1596 р.), «Лексикон» Памви Беринди (1627 р.). Сучасні словники української мови. Українські електронні словники. Стилістичні засоби лексикографії. Вивчити правила параграфа 48, с.123, вправа 340.


10 клас
Завдання з української літератури


1. Образи й символи повісті. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. Виписати цитати до образів повісті «Тіні забутих предків». Виконати тести за додатковим підручником О. Авраменка с. 446 – 454.
2. РМ. Усний переказ повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків». МК: фільм «Тіні забутих предків» (1964; реж. С.Параджанов). Подивитись фільм «Тіні забутих предків». Порівняти, чи відрізняється текст твору і події у фільмі. Підтвердити свою думку прикладами.
3. Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Її проза – зразок раннього українського модернізму. Краса вільної душі, аристократизм духу як провідні мотиви новел «Іmpromtu phantasie», «Valse melancolique». Скласти хронологічну таблицю життя і творчості Ольги Кобилянської. Опрацювати сторінки електронного підручника.
4. Автобіографізм «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»). Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму. Прочитати новелу «Іmpromtu phantasie», виписати цитати до образів. Скласти ментальну карту твору.
5. Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» «Меланхолійний вальс»). Прочитати новелу «Valse melancolique», виписати цитати до образів. Зробити ідейно-художній аналіз твору.


11 клас
Завдання з української мови


1. Експресивні можливості звуків української мови. Асимілятивні, дисимілятивні процеси, подовження, спрощення у групах приголосних. Навчальні тести. Повторити правила за додатковим підручником О. Авраменка с. 262 – 266. Виконати тести за посиланням https://onlinetestpad.com/ua/test/98197-sproshhennya-v-grupakh-prigolosnikh-zm%D1%96ni-prigolosnikh-za-tvorennya-sl%D1%96v

2. Основні історичні чергування приголосних звуків при словозміні і словотворенні. Повторити правила за додатковим підручником О. Авраменка с. 266 – 270. Виконати тести після теми.
3. Інтонаційні особливості українського мовлення. Складні випадки наголошення слів. Повторити правила за додатковим підручником О. Авраменка с. 257 – 262. Переглянути лайфхаки з теми за посиланням https://ukr-lifehacks.ed-era.com/1lec/nagolos.html.
Виконати тести за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v= jTM1xZ5m7Bo.

4. Складні випадки вживання м’якого знака, апострофа. Повторити правила за додатковим підручником О. Авраменка с. 270 – 281. Виконати тести за посиланням http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/2.4-test.html

http://webpen.com.ua/pages/Pravopys_ Pryholosnyh/apostrophe.html

http://webpen.com.ua/pages/Pravopys_ Pryholosnyh/soft_mark.html

11 клас
Завдання з української літератури


1. Роман «Огненне коло», змалювання в ньому національної трагедії в роки Другої світової війни (битви під Бродами). Прочитати роман «Огненне коло».
Зробитим паспорт твору.
2. Образи Петра і Романа у творі, двох бойових побратимів, показ через їх сприйняття жахів війни. ТЛ: поглиблення поняття про роман пригодницький та соціально-психологічний. Виписати цитати до образів. Законспектувати відомості із підручника с. 196 – 201.
3. Українська література в другій половині ХХ ст. Офіційна реабілітація несправедливо забутих і репресованих письменників Нью-Йоркська група письменників. Постшістдесятники. Українська «химерна» проза. Публіцистичний виступ Л.Костенко «Гуманітарна аура нації, або Дефект головного дзеркала» (уривок). ТЛ: постмодернізм; соцреалізм, модернізм (повторення). Скласти цитатний план сторінок підручника підручника с. 232 – 239.
Готуватися до ЗНО: повторити літературу за 10 клас; виконувати тести онлайн.
4. Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво» як явище соціальне і культурологічне, його зв’язок із дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча новизна, пов’язана із новими явищами в художньо-мистецькому русі. Дати письмову відповідь на питання №1-5 с. 239.
5. Василь Симоненко
Творча біографія митця – «витязя молодої української поезії» (О.Гончар). Патріотичні мотиви як лейтмотив творчості В.Симоненка («Лебеді материнства» як поетичний шедевр на патріотичну тему. «Задивляюсь у твої зіниці...», «Є тисячі доріг...», «Ти знаєш, що ти – людина...», «Ікс плюс ігрек», «Є в коханні і будні, і свята…», ТЛ: віршові розміри (узагальнююче повторення). Скласти хронологічну таблицю життя і творчості Василя Симоненка с.240 – 247.
Виразно читати вірші. Зробити ідейно-художній аналіз двох віршів на вибір та один вивчити напам’ять (на вибір).
Категорія: Оголошення | Переглядів: 114 | Додав: mircheavt | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пятница, 19.07.2019, 10:46
Вітаю Вас Гість

Категорії розділу

Оголошення [92]

Пошук

Статистика